בכי להולך: העיתונאי הוותיק ר' ישי ויינר ז"ל

אבי יעקב No Comments on בכי להולך: העיתונאי הוותיק ר' ישי ויינר ז"ל

ברוך דיין האמת. : העיתונאי ר' ישעיה (ישי) ויינר – וינטרוב ז"ל בגיל 57 בפטירתו לאחר שסבל ייסורים קשים בחייו | הלוויתו יוצאת בשעה זו מביתו רח' הרב קוק 30 בני ברק לבית העלמין ירקון | צפו ברגעיו המיוחדים בבית מרן שר התורה זצוק"ל

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעות הצהרים המוקדמות הלך לעולמו, ר' ישעיהו ויינטרוב, ישי ויינר שהיה מוותיקי העיתונאים החרדיים, ממקימי עיתון 'יום השישי' שהתחיל את תופעת שבועוני הציבור החרדי, הגיש תוכניות לפני כעשרים שנה ב'קול חי' ועוד שלל אירועים וחשיפות. הוא היה למוד סבל וייסורים שמירקו את חייו, לפני כמה שנים חלה בטרשת נפוצה והיה מרותק לקלנועית ומשותק בכל חלקי גופו. היה בן 56 בפטירתו.

לפני כשנה וחצי פרסמנו באתר 'קול חי' אירוע מיוחד שהתקיים בביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל על ידי העיתונאי ר' ישי ויינר ז"ל שסיים, למרות הקושי, מסכת 'ברכות'  המארח, מרן זצוק"ל, למרות שהוא היה חס על כל רגע, העניק לישי ויינר הרגשה אבהית, והשתתף לאורך הסיום, אירוע נדיר כשלעצמו ואף הרים איתו לחיים.

ויינר חשף את מחלת הטרשת הנפוצה שהתגלתה מקננת בו בראיון עם אשר מדינה ב'קול חי': "נסעתי עם נתניהו אז במטוסו לצרפת ולוקסמבורג, רציתי לקום מהמטוס ולא הצלחתי לקום מהמקום, זה היה הפעם הראשונה שזה תפס אותי. הכלכל של המטוס הוריד אותי והושיב אותי על עגלה של מזוודות, הכניסו אותי למונית. כשבאתי הביתה בקושי נכנסתי הביתה, ואמרתי לעצמי נלך מחר בבוקר לרופא"

איש 'קול חי', יענקל'ה פרידמן, שכנו וידידו: "בשנים האחרונות הוא סבל ממחלה קשה אשר גרמה לו ייסורים רבים וקשים ואין לי צל של ספק שהוא שהוא הזדכך ועולה כמו מלאך ישירות לגן עדן. למרות ייסוריו הרבים וחרף הקשיים הוא היה עמוד התווך של קהילת 'ישראל הצעיר' בראשות הרב אשר לנדא רב המכון המשפטי באבו כביר".

פרידמן הוסיף וסיפר: "היה ראש וראשון לכל דבר שבחסד ובקדושה ורק בראש חודש סיוון האחרון הוא תרם ספר תורה לבית המדרש של כ"ק האדמו"ר מסטריקוב" בביתר. בתקופת הקורונה היה לו מניין מיוחד. הוא דאג להכל החל מספר תורה ועד כסא לאחרון הילדים. היה מקפיד על שקט בתפילה, לא היה מתבייש לגעור גם בחבריו הטובים, רק ממנו היו יכולים כולם לקבל זו זכות גדולה".

"היום בבוקר הלו"ז שלו היה רגיל. היה בתפילה. שמעתי מחבר שכן שדיבר איתו ממש סמוך לאסון והכל היה נראה כרגיל כאשר לפתע הלך לעולמו מדום לב. כל השכונה ובעצם כל מכריו וידידיו הרבים כאן בהלם מוחלט".

"גם בהכנסת אורחים, הבית שלו היה פתוח וכולם היו מרגישים שם בבית, נכנסים ויוצאים. והוא, למרות שכל הזמן סבל, ייסורים נוראיים, אבל אף פעם לא הרגישו את זה בחוץ. אני לא יודע חשבונות שמיים אבל ברור לי שהוא כבר בגן עדן" סיפר פרידמן.



0 תגובות